تبلیغات

محصولات جدید

 

 کارکلینیک تخصصی رنو در تهران

برای اطلاع ازآخرین قیمت ها و محصولات به کانال تلگرام تندر مراجعه فرمایید

Telegram.me/Tondarpakhsh

 

 

وارد فروشگاه شوید

loganshop.ir

----------------------------------------------------

 

 لیست قیمت تندر90 اعتبار پایان 1395

 

 

لیست قیمت آپشن و تجهیزات رنو ساندرو 1395

 

X


نوشته شده توسط : tondar90

چند نکته جالب در خصوص تندر90Tondar90.vcp.ir                                                                                 

1) به هیچ عنوان بنزین درون باک از 45 لیتر بیشتر نشود یعنی وقتی که چراغ هشدار بنزین روشن میشه (5 لیتر در باک هست) باید 40 لیتر زد. در غیر اینصورت اگر زیادتر از 45 لیتر درون باک باشه در طول زمان باعث صدمه به تجهیزات بالای باک و اختلال در انتقال بخارات بنزین به درون موتور به جهت مصرف بهینه می شود و به حبابگیر هم صدمه میزنه.

2) بهترین دور موتور برای تعویض دنده در جاده کفی برای مصرف کمتر و عمر بیشتر موتور، روی 3000 هست. نه بیشتر و نه کمتر. در دور بیشتر به دلیل اینکه ECU تصور میکنه که جاده سربالایی هست بنزین بیشتری به درون موتور می پاشه که هم باعث مصرف بی دلیل بیشتر و هم باعث فشار به موتور که به مرور زمان باعث کاهش عمر موتور میشه.

6 تا مطلب دیگر در ادامه مطلب:

                        

 



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// چند نکته جالب تندر90
تاریخ انتشار : | 1747 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

آموزش نصب فیلترهوا کابین تندر90

به صورت تصویری فایل PDF



دانلود




:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// نصب فیلتر کابین
تاریخ انتشار : | 3 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

سیستم کنترل الکترونیکی پایداری خودرو (ESP)

سیستم کنترل پایداری چگونه کار می کند؟

رانندگی ایمن از اواسط دهه نود میلادی با ظهور کنترل الکترونیکی پایداری یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است. شرکت بوش برای اولین بار این سیستم را بر روی خودروی مرسدس بنز کلاس S و همچنین سری هفت خودروی BMW امتحان کرد.

یش از یک دهه از معرفی سیستم کنترل پایداری گذشته است و کمپانی‌های گوناگون اسامی مختلفی بر روی آن گذاشته‌اند. به طور مثال شرکت Audi این سیستم رو ESP نامیده یا شرکت Ford نام Advance Trac را انتخاب کرده است. شرکت GM عنوان Stabilitrak را برای خود برگزیده است.
ولی تمامی این سیستم‌ها به دور از نحوه نام گذاری آنها، از سنسورهای با تکنولوژی بالا استفاده می‌کنند. رایانه مرکزی خودرو و عکس العمل های مکانیکی مناسب، رانندگی ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورند. ما معمولاً در مورد خودروهای بر بازده می‌شنویم که دچار کم فرمانی و بیش فرمانی می‌شوند. این واقعیت وقتی سرعت از حدی بالاتر باشد یا جاده لغزنده باشد یک حقیقت اجتناب ناپذیر است.

کم فرمانی وقتی حاصل می‌شود که نیروی جلوبرنده مناسب برای خودرو مهیا نیست و خودرو بیشتر تمایل دارد که به راستای مستقیم حرکت کند تا دور بزند. بیش فرمانی درست مفهوم مقابل کم فرمانی است به طوری که خودرو بیشتر تمایل دارد که دور بزند تا اینکه به حرکت مستقیم رو به جلوی خود ادامه دهد. سیستم کنترل الکترونیکی پایداری برای حل کردن دو مشکل فوق دست به کار شده است.

نحوه عملکرد:
سیستم کنترل پایداری به تنهایی عمل نمی‌کند بلکه از دیگر وسایل ایمنی در نظر گرفته شده برای خودرو هم استفاده می‌کند. مانند ترمز ضد قفل و کنترل نیروی رو به جلو (Traction). مرکز خودرو در واقع قلب سیستم ESP می‌باشد، کنترل حرکت چرخشی حول محور قائم (Yaw). در واقع این سنسور در مرکز واقعی خودرو قرار دارد تا کوچکترین انحراف را احساس کنند. اگر شما جای راننده در خودرو بنشینید این سنسور در سمت راست راننده در پایین قرار دارد.
حال مفهوم واقعی Yaw (حرکت چرخشی حول محور قائم) چیست؟ به نظر می‌رسد که بیشتر این واژه در صنایع مربوط به دریا نوردی کاربرد داشته باشد. کشتی‌ها و خودروها هر دو Yaw را تجربه می‌کنند که در واقع چرخش حول محور z می‌باشد. اگر سنسورهای کنترلی این چرخش در سیستم ESP انحرافی را مشاهده نمایند آن را در کسری از زمان به رایانه مرکزی گزارش می‌دهد و اینجا است که این سیستم وارد عمل می‌شود.
در واقع ESP به این صورت وارد عمل می‌شود که کنترل تک تک ترمزهای چرخ‌ها را بر عهده می‌گیرد و همچنین دریچه گاز ورودی موتور را هم کنترل می‌کند. در واقع دریچه گاز (پدال) را کمتر می‌کند تا سرعت خودرو به مقدار مطلوب برسد. سنسورهای به کار رفته در این سیستم اختلاف موجود در زاویه خودرو و زاویه چرخش فرمان را احساس می‌کنند و دائما به رایانه مرکزی خودرو گزارش می‌دهند و این رایانه است که با ورودی‌های دریافتی خود، بهترین تصمیم را می‌گیرد.

اجزاء سیستم کنترل الکترونیکی پایداری:
قبل از دهه نود میلادی راننده‌ها معمولاً آموزش می‌دیدند که ترمز را ناگهانی فشار ندهند و ضربات با فاصله زمانی کم به پدال بزنند تا از قفل شدن چرخ‌ها و سر خوردن خودرو جلوگیری نمایند. با به وجود آمدن ترمز ABS کار راننده‌ها راحت‌تر شد. در واقع سیستم ABS به طور الکترونیکی با ضرباتی سریع‌تر از راننده که روی پدال می زند، از قفل شدن چرخ‌ها جلوگیری می‌کند. این سیستم در واقع از کم فرمانی و بیش فرمانی تا حدودی جلوگیری می‌کند و قابلیت کنترل خودرو در هنگام ترمز گیری را فراهم می‌کند. سیستم ESP از ABS برای انجام عمل جلوگیری بر روی هر چرخ به طور جداگانه استفاده می‌کند.
سیستم ESP همچنین از کنترل Traction نیز بهره می‌برد. اگر سیستم ESP از لغزش‌های جانبی خودرو جلوگیری می‌نماید اما کنترل Traction از لغزش‌های طولی ممانعت به عمل می‌آورد. اگر سیستم کنترل Traction لغزش و سر خوردن یک چرخ را تشخیص داد، سیستم ESP با دریافت داده‌های مناسب از سنسورها لغزش جانبی خودرو را بررسی می‌کند. سیستم کنترل پایداری در واقع با سه سنسور اصلی در ارتباط است:
سنسور سرعت دورانی چرخ: بر روی هر چرخی یک سنسور وجود دارد تا سرعت دورانی هر چرخ را محاسبه نماید. این سرعت چرخ با سرعت طولی خودرو در رایانه مرکزی خودرو مقایسه می‌شود و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
سنسور زاویه فرمان: این سنسور زاویه چرخشی فرمان را اندازه گیری می‌کند. رایانه مرکزی خودرو جهت مورد نیاز راننده را از روی داده‌های این سنسور متوجه می‌شود.
سنسور چرخش حول محور قائم: این سنسور به نام سنسور Yaw معروف است. در وسط خودرو قرار دارد. این سنسور جهت واقعی خودرو را به رایانه مرکزی گزارش می‌دهد. رایانه مرکزی خودرو با توجه به داده‌های این سنسور و سنسور زاویه فرمان تصمیم مناسب را می‌گیرد

مزایا ESP:
مهم‌ترین مزیتی که می توان از این سیستم عنوان کرد کاهش چشم گیر تصادفات می‌باشد. هر راننده‌ای ممکن است در شرایط لغزنده مجبور به رانندگی باشد، خواه آب و هوا بارانی باشد یا برفی و یخبندان. سیستم ESP کمک شایانی به حفظ کنترل خودرو در شرایط بد آب و هوایی می‌کند. سیستم ESP بر طبق اظهارات موسسه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) می‌تواند از 9000 هزار تصادفات مرگبار جلوگیری به عمل آورد همچنین سازمان امنیت ترافیک ملی (NHTSA) اعلام کرده که توانسته 26 درصد تصادفات در خودروهای معمولی و نزدیک به 48 درصد تصادفات مربوط به خودروهای شاسی بلند را کاهش دهد.

[دانلود ویدئو]

منتبع: پدال

 

X

 


*این آمار توسط دولت مرکزی آمریکا در سال 2012 تأیید شده است.



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// سیستم کنترل الکترونیکی پایداری خودرو (ESP)
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی

 طریقه خرید از ما:

-حضوری :مراجعه به فروشگاه و خرید

تهرانپارس-اتوبان باقری-خ 196 غربی-نرسیده به 4 راه سراج پ119 (کارکلینیک جهان تکنیک) مجموعه کامل (مکانیکی- تعویض روغن-آپشن- یدکی-اسپرت-)

ساعت کار:9 الی 20

-تماس تلفنی و درخواست کالا

02177388323-4

و نهایتا خرید اینترنتی  مراجعه به سایت لوگان شاپ به آدرس:

LOGANSHOP.IR

 

 



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// نحوه خرید از ما
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

دفترچه راهنما تندر90

دانلود دفترچه کامل راهنما تندر90

 

شامل 8 فصل

دانلود



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// دفترچه راهنما تندر90
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

عیب یابی سنسورها

سنسور دور موتور:
1- روشن نشدن خودرو به دلیل ارسال نشدن سیگنال ها به ecu برای پاشش سوخت
2- نمایش ناصحیح دور موتور خودرو در زمان روشن بودن ماشین.
3- ایجاد حالت cut off قبل از رسیدن دور موتور به رد لاین.
4- ثابت ماندن یا حرکت نکردن دور سنج از یک دور موتور مشخص.

سنسور فشار هوای ورودی:
در خودرو های انژکتوری که مجهز به سنسور اکسیژن نمیباشند با از کار افتادن این سنسور بد کار کردن موتور خودرو به وضوح قابل مشاهده و حس میباشد. اما در خودرو های مجهز به سنسور اکسیژن باعث میشود که کار این سنسور رو تصحیح کند. در مواردی که سنسور خراب شود ecu اطلاعات مربوط به فشار داخل منیفولد رو از روی سنسور دریچه گاز محاسبه میکند.

سنسور دمای هوای ورودی به موتور:
با از کار افتادن این سنسور به خصوص در ماشین های بدون سنسور اکسیژن یا کاربراتی الکترونیکی باعث میشود که تنظیم موتر از حالت ایده ال خود خارج شود و موتور بد کار کند. اما در سایر خودرو ها به انضمام سنسور اکسیژن تا حدودی این خطا تصحیح میشود.

سنسور دمای اب:
1- دود کردن خودرو در زمانی که موتور خنک میباشد یا بعد از گرم شدن موتور.
2- بد روشن شدن خودرو در اب و هوای سرد.

حالا چرا بد کار کردن این سنسور چرا باعث بروز این مشکلات میشود؟

برای تنظیم دور موتور در زمان استارت اولیه این مورد به عهده استپ و ecu میباشد اما در ابتدا اطلاعات از سنسور دما اب گرفته میشود. حال اطلاعات این سنسور چه کار هایی انجام میدهد؟؟
1- فرستادن اطلاعات به کنترل یونیت انژکتور های برای زمان پاشش و شمع ها برای جرقه.
2- ساسات اتوماتیک.

سنسور سرعت خودرو:

با از کار افتادن این سنسور مشکلاتی از قبیل خاموش شدن موتور در بعضی اوقات و بد کاردن موتور در سرعت های بالا میباشد.

سنسور دریچه گاز:
1- کاکرد بد موتور همراه با بالا نرفتن دور موتور از یک حد خاص.
2- ایجاد دود که ثابت نیست و بنا به شرایط متفاوت میباشد.
{دوستان علل خرابی با سنسور دور موتور کمی شبیه هست. اما در عمل متفاوت میباشد.}

سنسور فشار گاز کولر:

با خراب شدن این سنسور اولین مورد در کارکرد فن ها به وجود میاید. بدین صورت که با زدن بلافاصله کولر فن ها روشن نمیشود. و همچنین در زمانی که فشار گاز کولر بالا یا پایین بیاید دستور روشن و خاموش شدن به کولر رو نمیدهد و باعث اسیب جدی به کل مجموعه میشود.

سنسور اینرسی:
این سنسور که نوعی سوییچ میباشد با دریافت ضربات در زمان تصادف خودرو با قطع جریان بنزین از احتمال اتش سوزی تا حد بالایی میکاهد..
اما این سوییچ در خودرو های پیکان اردی سمند پرشیا و405 انژکتوری با قطع برق ecu باعث خاموش شدن سریع خودرو میشود.
در 405 کاربراتوری با قطع برق پمپ برقی کار میکند. اما این مورد عملا کارایی ندارد چون این پمپ در زمان سرعت های بالا به کمک پمپ اصلی اومده و وظیفه تامین بنزین مورد نیاز خودرو رو بر عهده میگیرد. که یک ضعف محسوب میشود.
در 206 های غیر مولتی پلکس این سوییچ باز جریان پمپ برقی رو قطع میکند. اما چون هنوز مقداری بنزین در مجموعه سوخت رسانی و ریل سوخت هست موتور تا مدت کمی به کار خود ادامه میدهد.
اما این مورد در 206 های مولتی پلکس کمی به صورت حرفه ای تر عمل میشود و سنسور با توجه به هر ضربه ای عمل نمیکند بلکه ابتدا شدت ضربه توسط bsi محاسبه شده و بعدا اگر با پارامتر های موجود تطابق داشت عمل کرده و جریان پمپ قطع میشود.

سنسور ضربه:
در مورد این سنسور زیاد بحث کردیم و در اینجا به خرابی اون اشاره میکنیم.
با توجه به عملکرد سنسور ضربه و سنسور اکسیژن که به صورت موازی با یکدیگر در ارتباط میباشند اگر خراب شود احتمال تشخیص خرابی به وسیله کارکرد موتور به ویژه در زمان استفاده از بنزین با اکتان بالا. اما اگر تفاوت محسوسی در زمانی که موتور با بنزین معمولی کار میکند و زمانی که از بنزین با اکتان بالا استفاده میکنید مشاهده کردید میتوانید پی به خرابی این سنسور ببرید.

سنسور اکسیژن:

تنها راه تشخیص این سنسور استفاده از دستگاه های تست الایندگی خودرو میباشد.

انژکتور ها:
این قطعه که وظیفه پاشش سوخت رو دارد در زمان خرابی باعث بد کارکردن موتور و ایجاد دود به علت کارکرد ناصحیح قطعه میشود.
که برای تشخیص خرابی اون اگر هر انژکتوری رو کشیدید و موتور بد کار کرد سالم هست اما اگر تغییری در کارکرد موتور ایجاد نشد و همچنان بد کار کرد انژکتور معیوب میباشد.

گرمکن هوزینگ دریچه گاز:

نوعی المنت هست برای گرم نگه داشتن مسیر دریچه گاز وجلوگیری از یخزدگی ان.
برای عیب یابی این قطعه باید گفت که تا حدودی شبیه استپ میباشد که بدین صورت است مانی که خودرو سرد میباشد و هوا هم سرد است با رها کردن گاز ماشین خاموش میشه. اما زمانی که ماشین گرم بشه دیگه خرابی قطعه به چشم نمیاید و باید خاموش شدن ماشین رو در سایر قطعات جستجو کنید.

پمپ بنزین:

با خراب شدن این قطعه
1-خودرو روشن نمیشود.
2-در سربالایی ها هنگام شتاب گیری و همچنین در سرعت های بالا ماشین بد کار میکند و ریپ میزند. باید توجه داشت که این مورد می تواند از گرفتگی و کثیفی ف.ی.ل.ت.ر..... بنزین باشد.

کویل دوبل:

این قطعه کار افزایش ولتاژ رو بر عهده دارد.
با خراب شدن و نیم سوز شدن کویل شاهد موارد زیر هستیم:

1- کاهش راندمان موتور افزایش مصرف بنزین به دلیل کاهش شدت جرقه.
2- روشن نشدن خودرو. در زمان سوختن کویل دوبل معمولا یکی از کویل ها میسوزد. پس تنها به دو شمع از چهار شمع برق رسیده و خودرو به صورت نیمه کامل روشن میشود و با رها کردن سوییچ خودرو دوباره خاموش میشود. که با خرابی سنسور دور موتور فرق دارد چون در سنسور دور موتور کلا موتور روشن نمیشود. پس این رو به خاطر بسپارید.

خرابی استپ:
1-خاموش شدن ماشین به خصوص در زمان رها کردن ناگهانی پدال گاز
2-کاهش دور موتور به مقدار قابل توجه در زمان گرفتن کولر ودور ارام خودرو.
3- گاز خوردن بی دلیل پس از روشن شدن موتور خودرو.
4-ثابت نبودن بی دلیل دور موتور در دور ارام و کاهش افازیش دور خودرو بدون دلیل.


منبع : tondar90



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// عیب یابی سنسورها
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

تعویض لنت ترمز تندر 90

پیش از هر چیز ابتدا در مخزن روغن ترمز را باز کنید. در صورتیکه سطح روغن بالا است بوسیله سرنگ مقداری از آن را تخلیه کنید

زیرا پس از تعویض لنتها سطح روغن بالا آمده و در صورت سرریز شدن به قطعات و رنگ خودرو آسیب می‌رساند. همچنین مطمئن

شوید فرمان در حال قفل قرار ندارد و اتومبیل خاموش است. در غیر اینصورت امکان آسیب دیدن پمپ ABS در خودروهای مجهز به این سیستم وجود دارد.


پس پیچهای چرخهای جلو را شل کرده و ماشین را روی جک محوری یا دو نگهدارنده قرار دهید بطوریکه هر دو چرخ بالا بایستند. آنگاه چرخها را باز کنید

حال مهره پایینی قسمت متحرک کالیپر که در عکس مشخص شده را باز کنید

برای این کار یک آچار رینگ 13 و یک آچار تخت 17 نیاز دارید که با آن مهره داخلی را نگهدارید تا نچرخد.

پیچ بالایی را نیز به همین روش باز کنید و مکانیزم متحرک کالیپر را خارج کنید.





قسمت باز شده کالیپر را به صورتیکه به شلنگ ترمز فشار نیاید و خم نشود مهار کنید(مثلا آن را با یک تکه سیم به فنر ببندید) .

آنگاه لنتها را با فشار دادن به طرفین از جای خود خارج کنید

حال میتوانید به منظور بازرسی بیشتر و تمیز کردن کالیپر، قسمت ثابت آن را نیز با باز کردن پیچهای مربوطه با آچار 18

از جای خود خارج کنید. این پیچها بر خلاف پیچهای قبلی خیلی محکم هستند و بایدقدرت بیشتر باز و بسته شوند.

اکنون قسمتهای فلش زده شده را کاملا تمیز کنید تا لنتها در زمان استفاده گیر نکنند و بتوانند به راحتی حرکت کنند.

حال قسمت ثابت را در جای خود قرارداده و پیچهای آن را محکم کنید سپس لنتهای نو را در جای خود قرار دهید.

بهتر است پشت و کناره لنتها(محل تماس با کالیپر) را با گریس مخصوص چرب کنید تا از گیر کردن یا لرزیدن آنها در هنگام کار جلوگیری شود.

مراقب باشید سطح جلویی لنتها و دیسک ترمز به گریس آلوده نشود. حال قسمت ثابت را در جای خود قرارداده و پیچهای آن را  محکم کنید

سپس لنتهای نو را در جای خود قرار دهید. بهتر است پشت و کناره لنتها(محل تماس با کالیپر) را با گریس مخصوص چرب کنید تا از گیر کردن

یا لرزیدن آنها در هنگام کار جلوگیری شود. مراقب باشید سطح جلویی لنتها و دیسک ترمز به گریس آلوده نشود.

اکنون با استفاده از یک آچار کلاغی پیستون ترمز را که در قسمت متحرک کالیپر قرار دارد به آرامی به داخل فشار دهید تا به انتهای مسیر خود برسد.

اکنون قسمت متحرک را در جای خود قرار داده و پیچهای آن را ببندید. بازرسی گردگیرهای کوچک پیچها و گریس زدن پیچها را فراموش نکنید.

اینکار را برای چرخ دیگر نیز تکرار کنید.

دانلود فایل   :DOWNLOAD  

 

Tondar90.vcp.ir سایتی متفاوت



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// تعویض لنت ترمز تندر 90
تاریخ انتشار : | 1 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 

 آموزش نصب درب بازکن برقی صندوق عقب (صندوق پران) تندر90


صندوق پران وسیله ای هست که به قفل صندوق عقب وصل میشه و بوسیله اهرمی کنار صندلی و یا کلید دزدگیر میتونید بدون سوییچ ماشین درب صندوق عقب رو باز کنید چون درب صندوق عقب تندر 90 با سوییچ باز میشه و باید هر وقت خواستین درب رو باز کنید با کلید این کار رو بکنید که زیاد جالب نیست و اکثرا صندوق پران نصب میکنند

دو نوع صندوق پران میشه برا تندر نصب کرد یک نوع برقی هست که با یک پمپ کار میکنه که این پمپ هم می تونه به دزد گیر وصل بشه و از طریق اون عمل کنه و هم میشه به صورت مجزا از طریق یه دکمه عمل کنه.
ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// سرویس خودرو
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// سرویس خودرو
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 آموزش نصب گل پخش کن تندر90


دانلود



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// نصب گل پخش کن
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 

آموزش مراحل تخلیه و تعویض مایع خنک کننده موتور تندر90

دانلود 




:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// تعویض روغن و مایع خنک کننده
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 آموزش سرویس اولیه و سالیانه تندر90

دانلود



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// تعویض روغن و مایع خنک کننده
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 

 

آموزش تصویری تعویض سیم کلاچ لوگان-تندر90

دانلود فایل:  
دانلود



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// تعویض سیم کلاچ
تاریخ انتشار : | 0 نظر
نوشته شده توسط : tondar90

 نصب دیفیوزر تندر90


دیفیوزر سپر عقب تندر 90 آپشنی کاربردی است که در دو تیپ کاملا متفاوت طراحی گردیده که تیپ 1 این آپشن با مارک آپا و تیپ 2 آن با مارک تجاری آکو به بازار عرضه می گردد. علی رغم برداشت عمومی از نام برند آپا که غالبا تا کنون توسط آکوپارت به کالاهایی با کیفیت متفاوت با مارک آکو و درجه کیفی پایین تر به بازار عرضه می شده، این بار آکو با بکارگیری توان فنی - طراحی خود محصول به بازار عرضه شده را به مدت 60 ماه از لحاظ کیفیت، زیبایی، دوام و کارآیی گارانتی می نماید ضمن اینکه این محصول پیش از این با قیمتی بالغ بر 500هزار ریال و فاقد هیچ گونه گارانتی کیفیت توسط فروشندگان در اقصی نقاط کشور به مشتریان عرضه می شده که هم اکنون با ورود محصول جدید آپا به بازار قیمت آن به کمتر از نصف کاهش می یابد.
ویژگی محصول آپا در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار از حیث نصب، کیفیت و خدمات پس از فروش آن بسیار حائز اهمیت می باشد ضمن اینکه به جهت سهولت، دقت و کیفیت در نصب قطعه، آپا شابلون هایی را به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار داده تا این آپشن زیبا به طور صحیح بر جای خود نصب گردد. همچنین آپا به تمامی نصابان و فروشندگان این آپشن توصیه نموده، جهت نصب پایدار و صحیح تر قطعه از چسب سلیکون (آکواریوم) نیز استفاده نمایند.



:: موضوعات مرتبط: فایل آموزشی// نصب دیفیوزر
تاریخ انتشار : | 0 نظر